Skal vi se hinanden an?

Kære leder for gæsteoplevelsen.

Mit navn er Mai Britt Krog. Jeg har et unikt tilbud til dig.

Jeg er midt i at udvikle et nyt produkt i min forretning og vil høre dig om du har lyst til at hjælpe mig med at teste det af. Det eneste du skal bidrage med, er at levere den ydelse som skal danne grundlag for dit udbytte. Det kunne være en frokost, kaffe med kage, middag, en drink i baren eller måske en overnatning på et af jeres værelser.

Og nå ja, derudover vil jeg naturligvis bede om en tilbagemelding på den rapport jeg laver til jer. Den rapport skal være med til at bane vejen for mit produkt, som hedder Kend din gæsteoplevelse.

Jeg er uddannet indenfor Turisme og har arbejdet i servicebranchen i mere end 35 år og derfor ved jeg, at gæstens oplevelse ikke blot en del af produktet – det er hele fundamentet for en god forretning.

Ved du, hvordan det føles at træde ind ad døren, blive mødt af dit personale og opleve de små detaljer, der gør din virksomhed unik?

Min ydelse går ud på, at jeg oplever og genfortæller den service som gæsten oplever hos jer – men med et trænet blik og en forståelse for, hvad der skaber værdi.

Min tilgang er malerisk og både empatisk og objektiv. Som gæst beskriver jeg hele rejsen fra ankomst til farvel: de små øjeblikke, der gør indtryk, og de steder, hvor oplevelsen kunne forbedres.
Jeg;
– maler et billede af, hvordan din virksomhed føles for dine gæster.
– anerkender de elementer, der virkelig fungerer og giver ros for styrkerne.
– fremhæver forbedringsområder på en respektfuld og konstruktiv måde.
– giver min umiddelbare vinkel på, hvordan du kan skabe en endnu stærkere oplevelse.

Jeg går til opgaven med empati for din virksomhed og forståelse for de udfordringer, du står overfor. Samtidig er jeg objektiv og ærlig, så du får en rapport, der er både realistisk og værdifuld.

Vil du se din virksomhed gennem dine gæsters øjne, så lad os tage en uforpligtende samtale om, hvordan jeg kan hjælpe dig med at skabe endnu mere mindeværdige og engagerende oplevelser for dine gæster.

Vil du tage imod mit tilbud, så kontakt mig i dag, så vi kan finde en dato, der passer og dermed sætte gang i en rejse mod endnu bedre økonomisk bundlinje for din virksomhed.

De bedste hilsner
Mai Britt
Scroll to Top